فهرست
سبد خرید

فیجت ضد استرس پاپیت مدل ماهی

فیجت ضد استرس پاپیت مدل ماهی
ارسال سریع پستی
پشتیبانی سریع
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت اصالت و سلامت کالا

پاپیت چیست؟

Pop It  یک اسباب بازی فیجت متشکل از یک صفحه سیلیکونی با رنگ های روشن با حباب های قابل پوک، شبیه به پوشش حباب، است که می تواند برگردانده شود و دوباره استفاده شود. آنها در رنگ‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های متنوعی وجود دارند و به عنوان کاهش‌دهنده استرس به بازار عرضه می‌شوند. محبوبیت آنها در بهار 2021 به دلیل تأثیرگذاران TikTok و همچنین خستگی و استرس ناشی از همه گیری COVID-19 افزایش یافت.


در ابتدا، هیچ خریداری برای ساخت این اسباب بازی وجود نداشت، زیرا ساختار لاستیکی آن باعث گرانی تولید انبوه می شد. در سال 2009، توسط شرکت مستقر در مونترال FoxMind Games خریداری شد. محصولات زیادی از نمونه اولیه ساخته شد و مواد محصول در نهایت به سیلیکون تغییر یافت. در سال 2019، FoxMind با Buffalo Games، LLC در به دست آوردن یک معامله انحصاری با Target تحت نام "Pop It!" شریک شد. پس از اینکه FoxMind به تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی نزدیک شد، محبوبیت این اسباب بازی افزایش یافت.


این شرکت موفقیت این اسباب‌بازی را در سال 2021 به یک ویدیوی TikTok در سال 2020 از میمونی به نام گیتلین نسبت می‌دهد که در آن میمون با GoPop بازی می‌کرد.

اطلاعات کلی
ابعاد محصول13.5x11 سانتی متر
بسته بندی مخصوصندارد
جنسسیلیکونی
رده سنی+3 سال

نظر بدهید

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا نظر بدهید
برچسب ها: فیجت , پاپت , popit