فهرست
سبد خرید

کتاب می می نی الهی بد نبینی اثر ناصر کشاورز

کتاب می می نی الهی بد نبینی اثر ناصر کشاورز
کتاب می می نی الهی بد نبینی اثر ناصر کشاورز
40,000 تومان
ارسال سریع پستی
پشتیبانی سریع
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت اصالت و سلامت کالا

بازی با کبریت و آتش یکی از مشکلاتی‌ست که والدین در آموزش خطرات آن به کودکان، با دشواری روبه‌رو هستند. ناصر کشاورز در کتاب می‌می‌نی 1: الهی بد نبینی، با اقتباس از کتاب بابلز با آتش بازی می‌کند (Bubbles Plays with Fire) در قالب یک شعر کودکانه ماجرای روزی را تعریف کرده که مامان می‌می‌نی مشغول آشپزی است و برای خریدن نمک بیرون می‌رود. او به می‌می‌نی سفارش می‌کند به وسایل خطرناک و اجاق گاز دست نزند، اما میمونک کوچولو و بازیگوش که مشغول بازی با خرسی است، نصیحت مادرش را فراموش می‌کند. می‌می‌نی کبریت را بر می‌دارد و چیزی نمانده که اتفاق بدی بیفتد، اما مامان به موقع از راه می‌رسد و علاوه بر کمک به می‌می‌نی، یک کار مهم دیگر هم انجام می‌دهد.

شعرها و تصاویر کتاب می‌‌می‌نی 1: الهی بد نبینی، بچه‌ها را با خطرات کبریت و بازی با آتش آشنا می‌سازد و به آن‌ها یاد می‌دهد بدون آموزش والدین، به وسایل خطرناکی مثل اجاق گاز دست نزنند.

کتاب می‌می‌نی 1: الهی بد نبینی به کوشش انتشارات افق به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور خردسالان و ترانه‌های کودکانه قرار گرفته است.

اطلاعات کلی
ناشرافق
نویسندهناصر کشاورز
شابک9789643690533
قطعخشتی
نوع جلدشومیز
تعداد صفحات24ص

نظر بدهید

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا نظر بدهید