فهرست
سبد خرید

کتاب درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می شه اثر ناصر کشاورز

کتاب درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می شه اثر ناصر کشاورز
کتاب درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می شه اثر ناصر کشاورز
35,000 تومان
ارسال سریع پستی
پشتیبانی سریع
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت اصالت و سلامت کالا

رفتن به بازار و تماشای ویترین رنگارنگ مغازه‌ها، هم حواس بزرگترها را پرت می‌کند و هم بچه‌ها را و همین باعث می‌شود گاهی اوقات کودکان والدین خود را گم کنند. ناصر کشاورز در کتاب می‌می‌نی 11: درخت و برگ و ریشه می‌می‌نی پیدا می‌شه، با اقتباس از کتاب بابلز گم می‌شود (Bubbles is Lost) ماجرای روزی را تعریف می‌کند که می‌می‌نی همراه با مامان برای خرید به بازار می‌رود. مادرش به می‌می‌نی نصیحت می‌کند دست او را رها نکند و دور نشود، اما چیزی حواس می‌می‌نی را پرت می‌کند و زمانی‌که به خودش می‌آید، می‌بیند خبری از مامان نیست. می‌می‌نی گریه‌کنان پیش آقای پلیس می‌رود و از او خواهش می‌کند مامان را برایش پیدا کند.
شعرها و تصاویر کتاب می‌می‌نی 11: درخت و برگ و ریشه می‌می‌نی پیدا می‌شه، به بچه‌ها آموزش می‌دهد اگر به هر علتی والدین خود را در خیابان و مکان‌های شلوغ گم کردند، پیش پلیس بروند و از او کمک بخواهند، نه از آدم‌های غریبه.
کتاب می‌می‌نی 11: درخت و برگ و ریشه می‌می‌نی پیدا می‌شه توسط انتشارات افق به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور خردسالان و ترانه‌های کودکانه قرار گرفته است.

اطلاعات کلی
ناشرافق
نویسندهناصر کشاورز
شابک 978-9643691141
قطعخشتی
نوع جلدشومیز
تعداد صفحات24ص

نظر بدهید

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا نظر بدهید