فهرست
سبد خرید

فیگور جوجه های کالکتا

فیگور جوجه های کالکتا
فیگور جوجه های کالکتا
کالکتا شرکت تولید کننده فیگور مینیاتوری جانداران موجود، جانداران در حال انقراض و جانداران منقرض شده با جزئیات فراوان است. این شرکت اهداف خود را بر روی تولید وسایل آموزشی، تأمین اقلام مورد نیاز کلکسیونر‌ها (به جهت جلوگیری از شکار و تاکسیدرمی جانوران) و آگاه‌سازی مردم از وجود گونه‌های مختلف متمرکز کرده است.

ویژگی های کلیدی:

  • آناتومی کاملاً مشابه الگوی واقعی
  • رنگ آمیزی تمامی نمونه‌ها با دست
  • ساخته شده از جنس پلاستیک با طول عمر بالا
160,000 تومان
ارسال سریع پستی
پشتیبانی سریع
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت اصالت و سلامت کالا

فیگور جوجه های کالکتا

شرکت (Collecta) تولید کننده مجسمه‌های مینیاتوری جانداران موجود، جانداران در حال انقراض و جانداران منقرض شده را با جزئیات فراوان است. این شرکت اهداف خود را بر روی تولید وسایل آموزشی، تأمین اقلام مورد نیاز کلکسیونر‌ها (به جهت جلوگیری از شکار و تاکسیدرمی جانوران) و آگاه‌سازی مردم از وجود گونه‌های مختلف متمرکز کرده است. دیرینه‌شناس بریتانیایی، (Anthony Beeson) بر روی تولیدات این شرکت نظارت داشته و مجسمه ساز امریکایی، (Deborah McDermott) نمونه‌های اولیه‌ی آن‌ها را می‌سازد.

ماکت های شرکت کالکتا با رعایت جزییات نسبت به نمونه‌ی واقعی موجود ساخته شده است. سعی شده است رنگ‌آمیزی ماکت با دست و بسیار شبیه به نمونه‌های واقعی جاندار باشد. این ماکت ها از جنس پلاستیک سخت ساخته شده که برای کلکسیونرها و همچنین مربیان آموزش علوم طبیعی به‌دلیل طول عمر بالا بسیار مناسب خواهد بود.

اطلاعات کلی
ابعاد محصول6.5x2 سانتی متر
وزن8 گرم
بسته بندی مخصوصندارد
جنسپلاستیک سخت
رده سنی3 سال به بالا
قابلیت باز و بسته کردن چشم‌هاندارد
قابلیت حرکتندارد
قابلیت شستشوندارد
قابلیت پخش صداندارد
سایر توضیحاتمطابق با نمونه واقعی<br> تائید شده توسط اتحادیه اروپا

نظر بدهید

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا نظر بدهید