فهرست
سبد خرید

فیگور خرچنگ نعل اسبی کالکتا

فیگور خرچنگ نعل اسبی کالکتا
فیگور خرچنگ نعل اسبی کالکتا
کالکتا شرکت تولید کننده فیگور مینیاتوری جانداران موجود، جانداران در حال انقراض و جانداران منقرض شده با جزئیات فراوان است. این شرکت اهداف خود را بر روی تولید وسایل آموزشی، تأمین اقلام مورد نیاز کلکسیونر‌ها (به جهت جلوگیری از شکار و تاکسیدرمی جانوران) و آگاه‌سازی مردم از وجود گونه‌های مختلف متمرکز کرده است.

ویژگی های کلیدی:

  • آناتومی کاملاً مشابه الگوی واقعی
  • رنگ آمیزی تمامی نمونه‌ها با دست
  • ساخته شده از جنس پلاستیک با طول عمر بالا
410,000 تومان
ارسال سریع پستی
پشتیبانی سریع
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
ضمانت اصالت و سلامت کالا

فیگور خرچنگ نعل اسبی کالکتا

خرچنگ نعل‌اسبی (به انگلیسی: Horseshoe crab) مشهور به «فسیل زنده» گونه‌ای جانور دریازی است که قدمت آن به ۳۰۰ میلیون سال قبل (۱۰۰ میلیون سال پیش از دایناسورها) بازمی‌گردد. خرچنگ‌های نعل‌اسبی نقش بسزایی در بوم‌شناسی خلیج‌ها و همچنین در داروسازی ایفا می‌کنند. ترکیبی از خون این جانور به عنوان دارو مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدن این جانور شامل سه بخش جلویی (سرسینه‌گاه) که شبیه نعل اسب می‌باشد، بخش شکمی که بایک لولا به بخش جلویی متصل است و بخش دم می‌شود/خرچنگ نعلی را از بهار می‌توان در اقیانوس اطلس دید و اوج تخم‌ریزی آن در ماه‌های مه و ژوئن، در زمان مد کامل و هنگام قرص ماه و هلال نو است.

 

شرکت (Collecta) تولید کننده مجسمه‌های مینیاتوری جانداران موجود، جانداران در حال انقراض و جانداران منقرض شده را با جزئیات فراوان است. این شرکت اهداف خود را بر روی تولید وسایل آموزشی، تأمین اقلام مورد نیاز کلکسیونر‌ها (به جهت جلوگیری از شکار و تاکسیدرمی جانوران) و آگاه‌سازی مردم از وجود گونه‌های مختلف متمرکز کرده است. دیرینه‌شناس بریتانیایی، (Anthony Beeson) بر روی تولیدات این شرکت نظارت داشته و مجسمه ساز امریکایی، (Deborah McDermott) نمونه‌های اولیه‌ی آن‌ها را می‌سازد.

ماکت های شرکت کالکتا با رعایت جزییات نسبت به نمونه‌ی واقعی موجود ساخته شده است. سعی شده است رنگ‌آمیزی ماکت با دست و بسیار شبیه به نمونه‌های واقعی جاندار باشد. این ماکت ها از جنس پلاستیک سخت ساخته شده که برای کلکسیونرها و همچنین مربیان آموزش علوم طبیعی به‌دلیل طول عمر بالا بسیار مناسب خواهد بود.

اطلاعات کلی
ابعاد محصول15x3 سانتی متر
بسته بندی مخصوصندارد
جنسپلاستیک سخت
قابلیت باز و بسته کردن چشم‌هاندارد
قابلیت حرکتندارد
قابلیت شستشوندارد
قابلیت پخش صداندارد

نظر بدهید

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید تا نظر بدهید