وبسایت The Toy Insider، یکی از تأثیرگذارترین سازمان های صنعت اسباب‌بازی در زمینه مصرف‌کننده، به تازگی فهرستی از راهنمای خرید اسباب بازی های مناسب بهار و تابستان در سال 2022 را منتشر کرده است. این راهنمای خرید، منبع نهایی برای خانواده هایی است که به دنبال تفریح در طول ماه های گرم بهار و تابستان هستند.


تقاضا برای اسباب‌بازی‌های فضای باز و ورزشی در سال 2021 به افزایش خود ادامه داد و گروه NPD فروش بیشتری نسبت به سال قبل در این دسته‌ها با 5.86 میلیارد دلار گزارش داد و انتظار می‌رود این روند در سال جاری نیز ادامه یابد.


علی سردبیر Toy Insider می‌گوید: «با وجود تورم و افزایش قیمت‌ها که با زندگی همه‌گیر همراه شده است، ما می‌دانیم که والدین همچنان شادی و سلامتی کودکان را در اولویت قرار می‌دهند و انتظار دارند در ماه‌های آینده شاهد خرید قابل توجه اسباب‌بازی باشند. او می گوید ما می‌دانیم که والدین به دنبال بهترین اسباب‌بازی‌ها برای سرگرم کردن بچه‌ها هستند، چه بیرون از خانه و در روزهای آفتابی، چه در داخل خانه در  روزهای بارانی یا در حال سفر. راهنمای خرید اسباب بازی بهار و تابستان Toy Insider همه چیزهایی را که برای یک فصل سرگرم کننده جذاب، فعال و آموزشی نیاز دارید، به شما ارائه می کند! وجود برنامه تفریحی و سرگرمی برای بچه ها در فصلی که خارج از کلاس و مدرسه هستند آنها را وادار می کند تا همیشه مغز پویا و فعالی داشته باشند، با مفاهیم مختلف آشنا و از کسالت دوری کنند.


این راهنما بر اساس دسته بندی بازی و گروه های سنی مختلفی تهیه و تدوین شده و طیف وسیعی از رده سنی نوزاد تا نوجوانان را پوشش می دهد.


تیم متخصص Toy Insider همیشه در حال کشف چیزهای جدید، داغ و پرطرفدار هستند. آنها اسباب‌بازی‌ها را در تمام طول سال بررسی می‌کنند و ویژگی‌ها و ارزش کلی هر اسباب‌بازی را با استفاده از پنج معیار کلیدی ارزیابی می‌کنند: ارزش بازی، اصالت، ایجاد مهارت، یکپارچگی محصول و عامل سرگرمی.


جهت مشاهده این لیست بر روی این لینک کلیک کنید.