کمپانی VTech از سه محصول جدید خود برای نوزادان، کودکان و خردسالان در بهار 1401 رونمایی کرد.

اندی کیماچ، رئیس VTech می‌گوید: «یکی از اسباب‌بازی‌های مورد علاقه من امسال، صندلی بازی Level Up است – این یک راه سرگرم‌کننده برای بچه‌ها است که وانمود کنند از فناوری جالب والدینشان استفاده می‌کنند.» اسباب‌بازی‌های جدید ما بچه‌ها را تشویق می‌کند تا از تخیلات خود استفاده کنند که برای رشد کودک بسیار مهم است.


صندلی بازی Level Up


صندلی بازی Level Up می تواند دارای پنل بازی، دسته بازی و یک هدست اسباب بازی است. این صندلی شامل چهار بازی تعاملی در دو سطح یادگیری است که به بچه‌ها در مورد معانی کلمات، حروف و صداهای صوتی آموزش می‌دهد. بچه ها می توانند در سه حالت از جمله یادگیری، بازی و موسیقی بازی کنند. یک پنل قابل حمل با 10 کلید پیانو و یک صفحه نمایش LED می تواند برای یادگیری در حال حرکت استفاده شود.


کیت پزشکی اسباب بازی هوشمند


محصول بعدی، کیت پزشکی Smart Chart است. همه چیزهایی را که بچه ها برای دکتر بازی نیاز دارند، از جمله کت پزشک، دماسنج، اتوسکوپ، گوشی پزشکی و غیره را ارائه می کند. بچه‌ها می‌توانند از تبلت اسباب بازی مراقبت‌های بهداشتی برای کشف دنیای پزشکی استفاده کنند. این تبلت همچنین دارای دکمه بررسی نقش بازی برای بررسی علائم بیمار و کمک به بهبود آنها در حالات مختلف است. بچه ها می توانند نکات سلامتی مانند نوشیدن آب کافی و استراحت را بررسی کنند و به بیماران خود مشاوره دهند. این ست پزشکی اسباب بازی شامل 15 ابزار و لوازم جانبی  می باشد.


ماشین چمن زنی


در نهایت، ماشین چمن زنی Pop & Spin به بچه ها در مورد اصول باغبانی، رنگ ها و ایمنی ماشین چمن زنی آموزش می دهد و در عین حال مهارت های حرکتی خوبی را ایجاد می کند. بچه‌ها می‌توانند طناب را بکشند تا موتور روشن شود و حتی صدای آن را بشنوند که وانمود می‌کنند چمن را می‌تراشند. همانطور که تیغه وانمود می‌کند، دانه‌های بیرون زده حتی بریده‌های علف را تقلید می‌کنند. دکمه مثلث زرد بچه ها را با ایمنی ماشین چمن زنی نیز آشنا می کند. حتی اگر بچه ها هنوز آماده راه رفتن نیستند، می توانند دکمه های روشنایی را فشار دهند تا رنگ ها و تم های باغبانی را ببینند.