با شخصیت بزرگ، قلب بزرگ به وجود می آید، و هیچ کس بیش از L.O.L این را ثابت نمی کند. این عروسک های سورپرایزی درست در روز زمین (22 آوریل - 2 اردیبهشت)،  با بسته بندی های جدید و تجدید پذیر عشق خود را به این سیاره آبی نشان می دهند.


بسته بندی جدید کروی شکل L.O.L. این برند پلاستیک را با مواد طبیعی مانند بامبو، چوب و نیشکر جایگزین خواهد کرد. این اسباب بازی شگفت انگیز می خواهد به سهم خود برای زمین، بسته بندی های جدید که کاملاً کمپوست‌پذیر خواهند بود، در حالی که همان تجربه جعبه‌گشایی را مانند مدل‌های قبلی حفظ می‌کنند، به طرفداران خود ارائه دهد.




تا پاییز 1401، کمپانی مگا قصد دارد حدود 65 درصد از L.O.L های خود را تغییر دهد و توپ‌های پلاستیکی را با بسته‌بندی تجدیدپذیر در همه فروشگاه ها عرضه کند. تخمین زده می شود که حدود 45 میلیون از اسباب‌بازی‌ها  L.O.L. با بسته‌بندی پایدار تولید شوند که نشان‌دهنده حداقل سه تن پلاستیک است که در سال 2022 از خط تولید اسباب‌بازی حذف می شود.


برای جشن گرفتن این نقطه عطف، بسته های سوپرایزی ال و ال با دو ملکه سبز جدید معرفی می شود: Earthy B.B. و Grow Grrrl. این عروسک های جدید به همراه لوازم جانبی باغبانی ارائه می شوند.